problem z webcam trust 120 spacecam

Autor: Marcin Polak <elinos_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 18:32:57 MET

Czesc.
Mam nastepujacy problem z kamera TRUST 120 Spacecam. Gdy podlaczam ja do
kompa przez usb to zielona lampka zasilania swieci sie na niej caly czas.
gdy wlaczy jakis program ktory korzysta z kam kamerka dziala przez jakis
czas (ok. 3-5 min) po czym sie wylacza i lamoka gasnie. mam zainstalowane
najnowsze sterowniki ze strony producenta. Moj komp to Celeron 400 jakas
plyta intel nie jestem pewny jaka. Do drugiego usb mam podlaczony cable
modem. Bardzo prosze o pomoc.
Dziekuje i serdecznie pozdrawiam
Marcin