Re: pytanie o pamiec dwukanalowa

Autor: Mirek _at_www.dzienpo.tk <_at_www.dzienpo.tk>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 16:42:23 MET

Dnia Mon, 14 Mar 2005 16:16:01 +0100, "Domi" <domi77@wytnijto_go2.pl>
napisał:

>We wszystkich niemal sklepach on line oddzielnie sprzedaje sie pamieci DDR i
>DDR dual channel.
>Ktos moze mi powiedziec o co tu biega? Jak kupie 2 kosci DDR to czym one sie
>beda roznily od tych dualnych?

Tym ze w "starszych" plytach te nie "dualne" nie beda dzialaly w
dualu. W nowych plytach to juz nie wystepuje i z tego co sie orientuje
to nawet kosci od innych producentow dzialaja juz razem w dualu. Ale
oczywiscie lepiej dla pewnosci kupic dobre moduly dopasowane do pracy
w dualu. Chyba wiekszoc ludzi tak Ci bedzie doradzalo :)

>Jezeli nie robimy jakiegos ekstremalnego overclockingu (FSB powyzej 400) to
>jaki sens jest kupowac markowe pamieci czesto za poltora ceny tych tanszych?
>Jaki bedzie z tego pozytek?

Beda na pewno stabilniejsze. Polecam kupic "markowe" moduly oczywiscie
w cenach w granicach rozsadku...

>Jaki jest realny przyrost predkosci przy zastosowanie modulow CL 2.5 i 2?
>Tak z praktyki.

Tak z praktyki to mi glownie chodzi o stabilnosc jesli kupuje takie
moduly pamieci. Nie testowalem nigdy wydajnosci na roznych modulach.
Moze inni sie wypowiedza ;)

--
Miroslaw Gumiela | GG:4500044 | ICQ:307540896
http://www.dzienpo.tk | http://dzienpo.pomocne.pl