Re: fly video 98

Autor: BLE_Maciek <i80c586_at_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 16:13:07 MET

Mon, 14 Mar 2005 14:27:56 +0000 (UTC) jednostka biologiczna o nazwie
"Leon " <mariuszlonca.WYTNIJ@gazeta.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

>mam karte tv jak w temacie i nie mam driverow po xp
>ma ktos?
Hehe. Ja mam, pare dni temu kupilem taka sama karte na Allegro,
dzisiaj bede dopiero testowal, gosc ktory sprzedawal dodal mi takze
drivery do XP (chociaz u mnie pod Win95 bedzie akurat dzialala :-) ).
Jak nie zapomne to jutro wezme plyte z driverami ze soba i Ci wysle na
maila.

Mozesz tez poszukac na www.driverguide.com login: drivers password:
all (wszystkim przysylaja przy rejestracji ten sam login i pass,
prawdopodobnie zbieraja adresy email dla spamerow).

BTW NTG (ta grupa jest o sprzecie).