Re: wyciszenie kompa

Autor: made_myself <made_myselfSPAMIE_at_SSIJop.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 15:10:35 MET

Łukasz wrote:
> Na procesor Kupuje Pentagrama 80 :)), ale nie wiem co mam zrobic z
> zaislaczem hmm... wypadalo by go ten troche wyciszyc...

Kup Tagana, albo zmien wiatrak na Arctic Cooling Fan Pro TC :D

> i jeszcze
> jedno pytanie: wiatrak na grafice mocno chalasuje - go tez
> wymieniac?(ATI Radeon 9600Pro)

Najlepiej pasywny Zalman na heat pipe'ach (okolo 120-130 pln), ewentualnie
Arctic Cooling ATI Silencer Rev. 3 (do 50pln)

> Wszystkie wentylatory mam standardowe jakie dali do sprzetu.
> Powiedzcie jeszcze ile powinien miec wentylator dBa zeby nie bylo go
> mocno slychac? zalezy mi na tym abym mogl spac a filmy zeby sie
> sciagaly przez noc :P (komputer mam okolo 1m. od lozka:/)

Kompletna cisza jest do uzyskania jedynie pasywnie (a i tak zostaja
swiszczace dyski). Te Arctici sa niczego sobie, ale mimo wszystko
slychac szum powietrza (one maja wg producenta do 23 dB).

--
Pzdr
made_myself