Re: Dysk zewnętrzny - co poleciacie?

Autor: Mirek _at_www.dzienpo.tk <_at_www.dzienpo.tk>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 13:55:55 MET

Dnia Mon, 14 Mar 2005 10:45:28 +0100, "Bartas" <b.mich@op.pl> napisał:

>Powoli przymierzam się do zakupu dysku zewnętrznego podłączanego przez
>interfejs USB.
>Moje wymagnia to: USB 2.0 komparybilny wstecz, dysk ma chodzić pod
>następującymi systemami Win 98SE/2000/XP.
>Pojemność do 40 GB (kompromis między ceną a funkcjonalnością), wytrzymałość.
>Co polecacie? Mnie się podoba
>http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=16448#.
>Ciekaw jestem Waszych opinii ne temat tego rozwiązania.

Polecam to: http://sklep.komputronik.pl/bundel.php?id=14493
Sam uzywam i obecnie w mojej opini Samsung (SpinPoint) jest lepszy od
WD ale to juz wiadomo roznie bywa.
W kazdym razie wszystko sprawuje sie bardzo dobrze.
To byl oczywiscie wybor ekonomiczny. Polecam jednak zakup kieszeni
Welland z portem FireWire (mniej obciaza procesor). A najciekawiej
prezentuje sie model z technologia OTG (mozesz podlaczac wtedy dysk do
aparatow foto, "mp3manow" itd.) bardzo fajna sprawa.
Wszystko to znajdziesz oczywiscie w ofercie Komputronika :)

--
Miroslaw Gumiela | GG:4500044 | ICQ:307540896
http://www.dzienpo.tk | http://dzienpo.pomocne.pl