Re: [OT] Nielegalny program w pracy

Autor: latet <latet_at_latel.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 09:32:51 MET

> A ja zastanawiam się ilu jeszcze spotkam na swojej drodze ludzi, którzy na
> podstawie strzępu informacji o jakiejś osobie / sytuacji są w stanie ją
> przejrzeć na wylot, osądzić i wydac wyrok, pełni wiary w swoją
> nieprzeniknioną błyskotliwośc, inteligencję i wyższość nad podludźmi...

Celna uwaga!
Tez mnie zawsze wkurza, jak ktoś pisze komus, nie mając pojecia
o jego practy - ze robi w pracy nie to co powienien. Trzeba miec
chyba bardzo nieciekawe doświadczenia zawodowe + brak wyobraźni,
aby tak pisać i wyjezdzać z "kulturą pracy".

Poza tym to co kto robi w pracy to sprawa miedzy nim a pracodawcą
i wara innym od tego, a już zwłaszcza takim "moralizatorom".

latet