Re: system zatrzymuje sie co pol sekundy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 23:47:54 MET

On Sun, 13 Mar 2005 23:09:00 +0100, "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px>
wrote:

>Oczywiście chodzi o zmianę na inne urządzenia, bo to jest być może
>problem sterowników.

hmmmm. nok. ale nie chce mi sie wierzyc, zeby np. klawiatura i mysz
dostarczana przez DELLa (zaraz z wyjatkiem jednej, ktora z dellem nie
miala nic wspolnego) mogla okazac sie niekompatybilna n jakimkolwiek
poziomie. pokombinuje jutro z jakims microsoftem.

>To wyłącz ją tymczasowo.

aaa, jesli o to chodzi to oczywiscie wylaczalem. nie instalowalem
tylko innej. skanowalem wirusy z wylaczona karta, tak zeby miec
pewnosc. <rs>

--
Facts are stupid things.
Ronald Reagan (regarding Iran Contras)