In news:d12csk$q11$1@news.supermedia.pl,
WB <imie@nazwisko.pl> typed:
>> wiem. Ale czy jesli pojde do jednego z tych punktow:
>> http://www-5.ibm.com/pl/support/partnerzy.html
>> bez zadnej karty gwarancyjnej czy faktury zakupu (czyli sprzet
>> zakupiony od kogos z allegro, ewentualnie moge posiadac umowe kupna
>> sprzedazy) to naprawia mi taki sprzet na gwarancji jesli wg www
>> IBM'a moj sprzet bedzie na gwarancji ?? Nie wydaje mi sie :-(
> Tak, znam gościa który sprowadził T20 z USA i w Polsce naprawił bez
> żadnych kwitów w ramach gwarancji... Być może posiadał nieprzeciętny
> dar przekonywania :)
Jesli chodzi o brak kwitow to znam tylko opcje z kartami sieciowymi 3COM i
firma CSS, wypelnia sie tylko kwitek i potem wymieniona karta przyjezdza
kurierem do wlasciciela. Ze switchami itp urzadzeniami juz jest gorzej bo
trzeba miec papier ze jest sie partnerem handlowym 3COM. W innych firmach i
w przypadku laptopow wymagali kart gwarancyjnych i dowodu zakupu. W sumie
zawsze mozna do nich napisac zapytanie mailem czego wymagaja gdy oddaje sie
laptopa do naprawy gwarancyjnej.
pzdr.
trzmiel
Received on Sun Mar 13 23:05:20 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Mar 2005 - 23:51:12 MET