Re: Notebook za 2000 zł

Autor: trzmiel <trzmiel_at_nospaminteria.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 23:04:02 MET

In news:d12csk$q11$1@news.supermedia.pl,
WB <imie@nazwisko.pl> typed:

> Tak, znam gościa który sprowadził T20 z USA i w Polsce naprawił bez
> żadnych kwitów w ramach gwarancji... Być może posiadał nieprzeciętny
> dar przekonywania :)

Jesli chodzi o brak kwitow to znam tylko opcje z kartami sieciowymi 3COM i
firma CSS, wypelnia sie tylko kwitek i potem wymieniona karta przyjezdza
kurierem do wlasciciela. Ze switchami itp urzadzeniami juz jest gorzej bo
trzeba miec papier ze jest sie partnerem handlowym 3COM. W innych firmach i
w przypadku laptopow wymagali kart gwarancyjnych i dowodu zakupu. W sumie
zawsze mozna do nich napisac zapytanie mailem czego wymagaja gdy oddaje sie
laptopa do naprawy gwarancyjnej.

pzdr.
trzmiel