Re: Notebook za 2000 zł

Autor: trzmiel <trzmiel_at_nospaminteria.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 22:46:23 MET

In news:d12bbn$p1o$1@news.supermedia.pl,
WB <imie@nazwisko.pl> typed:

> Gwarancja IBM nie wymaga posiadania oryginalnej karty gwarancyjnej!
> Wejdź do panelu Access IBM i sprawdź typ, model i nr seryjny modelu.
> Te dane jednoznacznie określają datę gwarancji.

to ze mozna sobie na www IBM'a sprawdzic date wygasniecia gwarancji to wiem.
Ale czy jesli pojde do jednego z tych punktow:
http://www-5.ibm.com/pl/support/partnerzy.html
bez zadnej karty gwarancyjnej czy faktury zakupu (czyli sprzet zakupiony od
kogos z allegro, ewentualnie moge posiadac umowe kupna sprzedazy) to
naprawia mi taki sprzet na gwarancji jesli wg www IBM'a moj sprzet bedzie na
gwarancji ?? Nie wydaje mi sie :-(

pzdr.
trzmiel