Re: system zatrzymuje sie co pol sekundy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 22:42:22 MET

On Sun, 13 Mar 2005 22:14:46 +0100, LiT <ltkascha@op.pl> wrote:

>Czepiłbym się urządzeń zewnętrznych a głównie USB. Spróbuj powyłączać i
>sprawdź co się dzieje. Jak wiadomo pęd za sprzedażą nowinek owocuje
>baaardzo niedopracowanymi sterami. Może tu jest pies pogrzebany.

wlasnie czesze zewnetrzny dysk na okolicznosc bledow. ale kiedy nie
byl podlaczony tez to mialem. niemniej pozniej odlacze wszystko i
sprawdze sterowniki USB.

>Spróbuj też wywalić (wyłączyć NODa).

juz wylaczalem. to chyba nie jest NOD.

> U mnie osobiście się nie sprawdził, co
>nie znaczy, że robił mi stopklatki.
> Wywalał mi IExplorera na brzydko

nod32 zostal mi polecony przez paru powaznych fachowcow, ale ostatnio
zauwazyem, ze nie wylapal dwoch trojanow, ktore wykryl online scaner z
trendmicro. nie wiem co o tym myslec.
nod ma cos przeciwko explorerowi. search desktop googla, ktory pracuje
tylko z explorerem (przynajmniej ta wersja ktora chcialem uzyc) np.
nie jest kopatybilny z NOD32 w ogole.

>("Program wykonał nieprawidłową...")... i jeszcze chciał żebym mu "przybił"
>OK... ;)

nie uzywam zasadniczo IE tylko firefoxa i jest w sumie ok, ale te dwa
trojany mnie troche przybily. dzieki za uwagi. <rs>

--
Facts are stupid things.
Ronald Reagan (regarding Iran Contras)