Re: Mysz optyczna bezprzewodowa- 3 do wyboru

Autor: UMO <umo[nospam>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 20:08:05 MET

Ja tam mam juz druga myszke bezprzewodowa microsoftu
poprzednia byla wlasnie microsoft wireless intellimouse exploler -nie mam do
niej zastrzezen,dziala jak nalezy,lezala dobrze w rece,kolega ktoremu
sprzedalem tez jest zadowolony :) rozmieszczenie klawiszy w
porzadku,powiem,ze nawet wygodnie :)
Teraz mam prostszy model wireless opitcal mouse 2.0 i tez jestem zadowolny.
Ja tak jak poprzedni piszacy proponuje przejsc sie do sklepu i sprawdzic jak
myszka lezy w rece .