Re: Notebook Actina ??

Autor: .bartee <bkubica_at_web-kernel.net>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 19:46:23 MET

satellite 4060xcdt to juz bardzo stary sprzet. nic dziwnego, wszystko sie
psuje. Seria nalezala do stabilnych.
Jeśli chodzi o Acera - wiem sporo na ten temat. Stanowczo odradzam.
Acer to głownie Compal, podobnie jak Toshiby z zasilaczem 19 ;) pozdrawiam i
zycze milego uzytkowania technologicznego zlomu.
Oryginalna Toshiba ma 3,4 lub 5 A zasilacz.
.bartee