Re: UTRATA DANYCH. POMOCY!!!

Autor: bralu(nospam) <_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 19:05:23 MET

Użytkownik Pawel Glanowski napisał:
> Czesc
> Mam dysk 120 gb ,ktory byl podzielony na dwie partycje. Dodajac nowy dysk
> stwierdilem ze z tej 120-ki zrobie jeden dysk wiec PM 8 i dawaj wszystko
> fajnie tylko wywalilo mi blad i teraz wogole nie widac tego dysku tz PM go
> widzi i dane tam chyba sa bo nic wiecej nie kombinowalem . Czy jest szansa
> odzyskac dane z tej jednej partycji ????? dodam ze wcielo mi 8 letnie
> archiwu ,ktore w innym przypadku niz odzyskanie z dysku nie jest do
> odtworzenia ;-((((((
>
> Pozdrawiam
> Glaniu

Jeżeli są to naprawde ważne dane to może lepiej nie kombinuj tylko idz
do profesjonalnej firmy odzyskującej dane bo samemu to mozesz tylko
zrobić gorzej. A zdażyło mi się ze i nowy dysk był uszkodzony i zaden
program nie byl w stanie pomóc. Takie firmy znajdziesz w necie kosztuje
to troche ale jeśli to jest naprawde ważne to polceam ich usługi
zwłaszcza firme DABI z Wawy.

Pozdrawiam
Michał