Olivetti PG L8en = Lexmark Optra E310 ?

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_hot.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 17:47:58 MET

Witajcie !

Zastanawiam sie czy posiadana przeze mnie Olivetti :
http://www.ciao.de/Olivetti_PG_L8en__558053

to to samo co Lexmark Optra :
http://www.lexmark.com/US/products/tech_specs/0,1231,ODYxIHwgMQ==,00.html

drukarka z zew. wyglada identycznie ...toner na rysunku rowniez (Lexmark ma
z tego co widze inna elektronike - mniej pamieci i szybszy procesor).
Chodzi mi oczywiscie o wymiennosc tonera - dla Lexmarka jest latwo dostepny
i stosunkowo tani ...dla Olivetti juz nie :)

Pozdarwiam,
Wojtek

--
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail