Re: pendrive

Autor: Zeus <nie_at_podam.com.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 17:02:09 MET

Dnia Sun, 13 Mar 2005 16:49:30 +0100, nemo w wiadomości
<news:d11nj4$8km$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Witam
> testuje wlasnie pendrive'a i wyniknal pewien problem
> otoz nie kazy komp go rozpoznaje. po wlozeniu pamieci do usb owszem XP
> pokazuje ze wlozono sprzet - urzadzenie pamieci masowej; ale nie moze
> odczytac ani zapisac na nim danych

z własnego doświadczenia wiem że jak się porusza pendrivem, to rozpozna
prawidłowo konkretny model i umożliwi zapis/odczyt (nie wiem od czego to
zależy, może coś w gnieździe nie kontaktuje, ale mam tak na kilkunastu
różnych kompach/pendrivach na Win2000/XP)

--
Pozdrawiam
Zeus