Re: Co lepsze P4 czy Centrino

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 12:06:47 MET

Skorupa wrote:
> Wiem, że to nie procesor a technologia, ale interesuje mnie wydajność
> takich procesorów, w Karenie kole powiedział mi, że 1.5 Centrino jest
> tak wydajny jak P4 3.0, czy to prawda ?

No mniej wiecej tak to wlasnie jest. Generalnie 1.5, 1.7 Pentium M sa to
bardzo mocne procki i z pewnoscia nie bedziesz zawiedziony. Poza tym
notebooki z technologia Centrino sa chichsze, gdyz wlasnie jednostki
Pentium M sa bardziej energooszczedne i wydzielaja mniej ciepla, a wiec
i wiatraczek rzadziej sie wlacza.

--