obudowa Codegen 6013L i dwa dyski twarde w środku

Autor: Przemek Budzyński <bat_oczir_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 10:46:16 MET

w/w obudowa ma dwie kieszenie wewnętrzne 3,5``. Po włozeniu drugiego dysku
(mam dwie Barracudy 7200 80GB) dyski znajdują się jednak stosunkowo blisko
siebie, przynajmnniej tak mi się wydaje.

Pytania brzmią:

1. czy ktoś używał dwóch dysków 7200 w takiej obudowie i czy nie będą się one
zbytnio grzały jeden od drugiego???

2. czy gdzieś w Krakowie można kupić obudowy (najlepiej Modecom Feel) bez
zasilaczy?

pzdr.