Re: Emulacja dysku

Autor: Konrad Billewicz <billewicz_at_usunto.o2.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 09:55:53 MET

> Czyli system miałby rozpoczynać ładowanie z nieistniejącego dysku, który
> następnie ma emulować?

Chodzi tylko o pierwszą część, czyli żeby system startował z dysku, którego
nie ma (nazwałem proces tworzenia niesitniejącego dysku emulacją, co może
nie było do końca szczęśliwe).

Jak już pisałem, chodzi tylko o to, aby po wyjęciu jednego z dysków,
partycja D (która jest pierwsza partycją drugiego dysku) pozostała partycją
D. Pomysł ze sztucznym dyskiem jest jakimś tam moim pomysłem na rozwiązanie
teego problemu.

Pozdrawiam.