Re: Internet z multimedia i problem

Autor: TomGl <tglazews_at_ustronie.pw.edu.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 09:27:18 MET

Marex wrote:
> Problem polega na tym ze nie mogę wysyłac z outlook express ani z innego na
> podobe programu wiadomości(odbierac moge),programy typu kazza nie chodzą dodam
> ze internet mam od piątku 11 03 05.Moze któryś z szanownych grupowiczów zna
> odpowiedz na to pytanie z góry dzięki

1. Napisales na zla grupe.
2. Popros administratora o pomoc.
3. Jesli Twoj administrator nie wie jak Tobie pomoc, to zmien
administratora.
4. Jesli konieczni chcesz pomocy przez grupy dyskusyjne, to napisz na
odpowiednia grupe, opisz problem dokladniej - jakie masz lacze, jaki
system operacyjny, jak to jest skonfigurowane i jakie komunikaty
dostajesz jak chcesz cos wyslac.

Pozdrawiam, TomGl