Re: Dysk SATA jako ATA

Autor: Julius C. <juliusc_at_>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 06:55:40 MET

> Robią - jak znajdą duży dysk w systemie. A jak nie znajdą, to nie robią.
> Podejrzewam że dlatego, żeby nie narobić problemów z obsługą _już_
> istniejących na dyskach partycji. Ale to tylko moje gdybanie.
> --

Z tą obługą dużych dysków to różnie bywa.
Podczas instalacji XP znalazł partycję 140GB,
uznał że jest błędna i zaczął naprawiać....
Teraz mam partycję, której nic nie rozpoznaje,
a etykieta woluminu składa się z dziwnych znaków.
Tak się zastanawiam czy to jest jeszcze do odzyskania...
W każym razie, odpinam teraz duże dyski podczas
instalacji XP.
pozdrawiam
jc