Re: drukarka HP 1320 - trwałość

Autor: buziak <buziak_at_pro.onet.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 23:46:05 MET

Darek napisał(a):
> Witam i pytam
> Ile wytrzymuje bęben drukarki HP 1320, nie widzę takich informacji na stronach
> HP, w google też brak (ani o wytrzymałości ani o cenie bębna)? Jest tylko, że
> 10 000 stron/m-c można wydrukować. Zamierzam drukarkę intensywnie eksploatować
> i nie wiem ile wytrzyma.
> Dzięki z góry za odpowiedź.
> --
> Darek

informacje sa w opisie tonera nie drukarki, dla tego typu beben
wytrzymuje okolo 2500 stron przy 5% pokryciu, mam takie 3 w robocie, ale
  od niedawna, o dzialaniu nie moge nic powiedziec, zamowilismy je bo to
chyba jedne z tanszych ktore maja duplex, ogolnie ladnie chodza, na
jednym kompie szfankuje, bo podczas wydruku niewiadomo dlaczego
wyskakuje blad wydruku i przerywa go, trzeba kasowac zadanie a nie raz
wylaczac i wlaczac drukarke, moze to wina kompa narazie nie mialem czasu
dociekac