Re: Problemy z grafika!!

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 23:37:27 MET

Użytkownik "Krzysztof" <krzych3@gmx.de> napisał w wiadomości
news:4232d177$0$26541$9b4e6d93@newsread4.arcor-online.net...
> Witam .Oto moj ,mysle dosc interesujacy problem.Plyta Epoxa z N
> force2,ahtlon 2.5,Ram 512.Kupilem Radeona 9550 ,wgralem sterowniki i
> wszystko smiga 2 tygodnie i naraz ekran zrobil sie czarny ,po restarcie
> wkazania biosu sa widoczne pokazuje sie krotko windows i znowu ekran
> czarny,w trybie awaryjnym wszystko ok ale nie moge wgrac nowych
sterownikow
> karty,Musze na nowo instalowac windows i znowu wszystko jest OK.Stalo sie
> tak juz 2 razy.Moze ktos podsunalby mi rozwiazanie.

Wiem ze pewne modele Epox'a maja problemy (tzn. nie chodza lub dzieje sie to
co u ciebie) po wlozeniu do takiej plyty Radeona 9550 firmy HIS. Wiec zadam
pytanie? masz HIS'a? jak tak to juz masz odpowiedz, a wiem to stad ze
skladajac duzo kompów w mojej hurtowni kupujac EPOX'a i Radka z HIS'a
zostajesz z gory ostrzezony ze kupujesz to na wlasne ryzyko, bo jest duzo
prawdopodobienstwo niekompatybilnosci, a czemu tak sie dzieje to juz pytanie
nie do mnie;]

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".