Re: Pytanie dot. procka PII 400MHz slot 1

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADAgo2.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 22:57:44 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości
> Cześć
> Ostatnio miałem do czynienia z desktopem Compaq z takim prockiem jak
> w temacie. Na płycie był przełącznik 8x2 i karteczka z opisem jak
> ustawiać przesuwki dla poszczególnych częstotliwości zegara i FSB.
> Chcieliśmy trochę podkręcić na próbę, ale czego byśmy nie ustawili na
> przełączniku to wszystkie Aidy i Cpu-zety pokazywały uparcie 400/100
> MHz. Czy ktoś jeszcze pamięta jak to było z tymi prockami, czy miały
> one zablokowany mnożnik albo w jakiś inny sposób uniemożliwiały one
> zmiany tych częstotliwości? I czemu właściwie przypisać niepowodzenie
> [...]

Tak czytając posty wyżej przychodzi mi na myśl jeszcze jedna rzecz... Moze
spróbować ze słynnym pinem B21 (Procek obracamy radiatorem w dół, tak żeby
krótsze styki były z lewej.Odliczamy 10 styków od prawej a 11 izolujemy
taśma klejącą, bezbarwnym lakierem do paznokci) Wprawdzie to była metoda na
celreony w wersji od 300A i zmiany FSB właśnie z 66MHz na 100MHz. Ale może
tu uda się wyżej...

Osobiście nie próbowałem tego sposobu...

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
** AMD Athlon XP 1800+ | 512 MB PC135 | MSI K7T TurboLE KT133A **
** HIS R9200 64MB 128bit 306@450 | Barracuda 7200.7 80GB ATA100 **