Re: UTRATA DANYCH. POMOCY!!!

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 20:20:38 MET

Użytkownik "Pawel Glanowski" <glanowski@nospampoczta.fm> napisał w
wiadomości news:d0usas$ev0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czesc
> Mam dysk 120 gb ,ktory byl podzielony na dwie partycje. Dodajac nowy
> dysk stwierdilem ze z tej 120-ki zrobie jeden dysk wiec PM 8 i dawaj
> wszystko fajnie tylko wywalilo mi blad i teraz wogole nie widac tego
> dysku tz PM go widzi i dane tam chyba sa bo nic wiecej nie
> kombinowalem . Czy jest szansa odzyskac dane z tej jednej partycji
> ????? dodam ze wcielo mi 8 letnie archiwu ,ktore w innym przypadku
> niz odzyskanie z dysku nie jest do odtworzenia ;-((((((

PM to jeden z gorszych programów do działań na dysku z ważnymi danymi.
Drugi Twój błąd to brak backupu - na to już słów brakuje... ale cóż.
Widać są i tacy userzy.

Zobacz, co tam widzi ten PM na tym Twoim dysku. Jeśli jest tam teraz
partycja oznaczona 3C czyli PM Temporary partition, to zmień jej
identyfikator na właściwy; przypomnę, że NTFS to hexa 07, FAT32 - 0C, a
extended to 0F. Co z drugą partycją to trudno powiedzieć, bo nie
podajesz żadnych szczegółów. Nawet tego, na jakim etapie się PM
zawiesił. Nie Twoja to wina co prawda, bo PM gówniany jest i takich
informacji po prostu nie podaje, ale może można cośtam wyniuchać z
obecnego układu partycji...

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/