Re: Klawiatury Ultra

Autor: Calme <calme_nospam_at_epf.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 19:45:40 MET

Użytkownik "FilipSz" zapodal

> Jesli chcesz wydac ponad 100zl to z pewnoscia Logitech! Zadnych minusow.
> Jednak w nizszej cenie z czystym sumieniem polecam Tracer'a. Sam przed
> zakupem robilem szczegolowe rozpoznanie na zywo. Nie polecam napewno
> zadnych MediaTechow i innych shitow!
> Co do Tracera to wizualnie najbardziej przypomina Logitecha, pisze sie
> niemal identycznie. Jest jeden minus: przyciski wylacznia kompa nad
> strzalkami :( z czym sobie mozna jednak poradzic. Ja zakleilem tasma te
> styki (roboty na 12 minut!) Roznica w cenie znaczna. A 35zl za ten sprzet
> [...]

hmm jest tylko jedno "male" a moze i wcale dla niektorych nie takie male
"ale" :)
mianowicie klawiatura tracera ma złącze PS/2 - a logitech USB dla mnie to
np byl istotny + przy wyborze - gracze beda wiedziec o co mi chodzi :)

--
<< pozdrawiam Calme>>>
[AsusA7N8X-E Deluxe + Barton 2500+ Coolermaster Aero7 +1024MB PC-333]