Re: Dwie karty sieciowe - Mini serwer?

Autor: wooz <kamilch_at_o2.plSPAM>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 18:22:38 MET

Użytkownik "y.y.y" <lukas.pop@op.pl> napisał w wiadomości
news:d0v7ku$nfh$1@news.onet.pl...
> Chcę zrobić mały serwer do udostępniania neta (modem) na dwa kompy - w
> serweku miały by siedzieć 2 karty sieciowe do których podłaczone miały by
> być te dwa kompy. Serwerek z systemem windows NT.
> Moje pytania:
> 0. Jakie parametry minimalne powinnien mieć serwerek?

P166 i 64 ramu starczy

> 1. Czy kable sieciowe powinny być skrosowane czy nie!!!

tak

> 2. Jakie nadać IP sieciówkom?

Jakie chcesz z puli lokalnych np:192.168.0.1 i 192.168.1.1

> 3. Co jeszcze uwzględnic [Jakieś wasze uwagi]

Post jest NTG, pozatym lepiej by to zrobic na np: jednodyskietkowj
dystrybucji linuxa Freesco, wtedy nie potrzebujesz HDD, a reszta sprzetu
może być klasy nawet 486. (masz wtedy kompletna cisze, bo mozesz spokojnie
zrezygnowac ze wszystkich wiatrakow, nawet tego w zasilaczu)