Re: 6600GT - pytania

Autor: Snoopy <bukler_at_wp.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 14:37:42 MET

On Sat, 12 Mar 2005 14:33:47 +0100, "Friend" <universalny@wp.pl>
wrote:

>Teraz mozna juz kupic leadeteka AGP 6600GT za ~740zl chyba najcichszy z 6600GT
>(pomijajac gigabyte z pasywnym)

W prolinie www.proline.pl jest Gigabyte za 699zl ale to raczej napewno
nie jest pasywne...
Za to Winfast(Leadtek) jest za 835zl, a za tyle na allegro mozna juz
dostac 6800LE od Asusa....

>Własnie tez szukam, czytam, wszystko o 6600GT, okazuje sie ze wersja PCI-E w wielu
>testach jest ciut wolniejsza- ciekawe dlaczego...

Mnie jeszcze troche kasy brakuje - kwestia miesiaca dwoch do zakupu,
ale wole wiedziec co i jak i wybadac rynek oraz wiedziec co w trawie
piszczy :)
Teraz mam gf2mx 400 wiec karta posluzy mi pewnie kilka lat :)

Pozdrawiam