6600GT - pytania

Autor: Snoopy <bukler_at_wp.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 14:12:50 MET

Hej

Nosze sie z zamiarem zakupu tej karty, i w zwiazku z tym mam kilka
pytan :

1) Najtansze na allegro widzialem za 715zl firmy Sparkle, jednak na
stronie sklepu Barwkomp - w komentarzach jest sporo uwag co do bledow,
zawieszen komputera i artefktow oraz glosnego wentylatora.
Czy sa to odosobnione przypadki czy raczej firma Sparkle nie nalezy
nawet do grona przecietnych producentow.

2) Jak jest z monitoringiem temp. czy mozna zbaczyc temp rdzenia karty
we wlasciowsciach czy tez defaultowo jest to niemozliwe? Niedawno
czytalem ze trzeba flashowac BIOS karty by udostepnic taka funkcje?

Mam tez pytanie dotyczace sensu czekania na X700 w wersji AGP, karty
te maja sie pojawic pod koniec marca polowa kwietnia na rynku, i
domyslam sie ze z poczatku ceny w PL beda "promocyjne". Jednak czy
X700 ma szanse pokonac 6600gt ?

Pozdrawiam
Szymon