Pomocy - sieciowka PCMCIA D-LINK

Autor: wodzu <czarik_at_o2.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 23:54:06 MET

Witam
Mam problem i potrzebuje pomocy. W pracy dostalem po kims starego laptopa
(Toshiba 4320) Postawilem od nowa system (Windows 2000) i nie moge
zainstalowac karty sieciowej na PCMCIA, D-LINK DRP-16TX. Mam dyskietke (ze
sterami do NT 4.0) ale windows wywala mi ze nie ma potrzebnych informacji w
sterownieku a na stronie D-Linka nie ma do niej sterownikow. Ale przeciez
poprzedni wlasciciel jakos to zainstalowal wiec sie da.
Prosze o rady.