nie dzialaja pliki video

Autor: krzysiek <kczy_at_interia.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 12:44:28 MET

witam
nowy na grupie
za pewne cos na mieszalem Żaden z programów nie odtwarza filmow
(bestplayer,windows media player,powerdvd). Jest dzwiek a nie ma obrazu.
Tzn. nie ma obrazu z plikow avi mpeg mpg wma vob(obrazu z dvd). Troche
czytalem na grupie ale nie znalazlem madrej rady. Mam zainstalowany direct
show pack, ffdshow,DivX502Bundle. Niestety instalowałem a nastepnie
odinstalowywałem rozne kodeki. Pozdrawiam z gory dziekuje za podpowiedz.