Re: trzeszczący komputer

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 10:49:32 MET

> tak ... impulsowy pobor pradu przez procka (ewentualnie zla organizacja
> sciezek na PCB jezeli masz zintegrowana dzwiekowke)
mam zintegrowaną dźwiękówkę, ale w biosie jest wyłączona

> przewaznie poprzez zmiane karty dzwiekowej ... ja uzywam Aureona Sky i
> jest totalna cisza w sluchawkach ...
hmm.... karty nie zmienię, dopiero ją kupiłem i kosztowała mnie 600zł :) to
bardzo dobry sprzęt

> jest istotna i dobrze jakbys napisal dokladnie jaka masz konfiguracje
> lacznie z zasilaczem (firma, model) i obecna karta dzwiekowa ...

no to tak:
AMD Athlon XP 2000+
ASUS A7V8X-X KT-400
RAM DDR 400 - 256MB
Maxtor 40GB - 7200 ATA 133
nVIdia GeForce MX440 64MB
Nagrywarka LG
Obudowa ATX 300W + zasilacz "made in China", ale nówka
no i karta muzyczna E-MU 0404 za którą dałem 600zł jak wspomniałem

pozdrawiam
nnowy