Spadek wydajnosci ?

Autor: Adam Szewczak <horses_at_usuńto.poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 02:30:00 MET

Hej.

Pytanie.
Ostatnio widze spory spadek wydajnosci mojego sprzeta - troche dlugo
"myslec" zaczal.
Nie bardzo wiem co moze to powodowac - mam pewnie podejzenia ale hmm.

Generalnie widze ze wszystko sie zaczelo po 1 wolniej odpalac.
2 nawet divx zaczal chodzic z zacieciami
3 podczas nagrywania nero po jakims czasie traci ciaglosc buforu

System to XP SP2 :)

Nie wiem moze za cieplo sie w obudowie zrobilo i sie wszystko przegrzewa
Moze jakies czyszczenie systemu trzeba by zrobic ? chyba 3 lata nie byl
przeinstalowywany.

Cos innego ?

PZDr.

        Adam Szewczak - horses@usuń.onet.pl - GG: 2523528 /  6777983
        aszewczak_at_usuń.acs.com.pl - http://republika.pl/horses
                 VW Multivan "kwadrat" 2.1aut. '90  P M S
  By kon o swej sile wiedzial - Zaden by na nim nie siedzial