trzeszczący komputer

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 23:58:48 MET

Cześć...

To w sumie nie nowość u mnie... ale chciałbym się tego pozbyć jakoś.
Chodzi mi o zakłócenia jakie przedostają się na kartę muzyczną z komputera.
Dosłownie wszystko co robię na komputerze (otwieranie okien, praca dysku,
klikanie myszką) generuje cichutkie "trzaski" w głośnikach (bardzo wyraźnie
słyszane na słuchawkach)/
Jak komp nic nie robi, to jest elegancka cisza...
Zaczyna mnie to drażnić, bo używam komputera do nagrywania muzyki i to
istotne dla mnie.
Choroby można dostać.

Ktoś wie co jest lub może być tego przyczyną?
Okablowanie chyba nie, bo jak podłaczę (bardzo dobre) słuchawki bezpośrednio
do karty to jest to samo.. tyle, że o wiele ciszej, niż przy podłączeniu do
wieży...
Jak się można tego pozbyć?

Działam na karcie muzycznej EMU0404 (czyli sprzęt dobrej klasy) i o ile
dobrze pamiętam to z SB Live miałem to
samo...
Reszta sprzętu z punktu widzenie tego problemu chyba nie jest istotna...

ktoś wie o co chodzi?

pozdrawiam
nnowy