Re: monitor do 1000zl

Autor: Pavel <pavel_home_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 19:51:11 MET

Użytkownik "McMac" <mcmac@pSlPuAsMnet.pl> napisał :

> Fajnie. Rozumiem że biurko masz 2x2 metry? :-)

Dla jedej osoby najważniejsza jest ilość zajmowanego przez monitor miejsca,
dla drugiej jakość zużycie prądu, dla trzeciej jakość obrazu ..itd.

Czytam i widzę, że lubisz się trochę przekomarzać, pozwolę sobie więc
napisać w tym samym stylu: skoro tak zależy Ci na wolnej przestrzeni na
biurku to widziałem na allegro fajne lcd 7 cali, całe biurko wolne będzie, a
jak mało prądu to bierze, nawet z baterii można zasilać ;)

pozdrawiam,