Problem z powiększeniem pamięci

Autor: Gumbi <gumbi_at_USUN-TOgazeta.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 19:45:18 MET

Postanowiłem dokupić sobie kostkę pamieci do kompa, DDR 256 MB 266 MHZ.
Wcześniej miałem 2 razy po 128 MB. Po umieszczeniu w kompie kostki pojawia
sie"cmos checksum error". Kiedy klikam F1 (dalej) to wskakuje czarny ekran i nic
wiecej.

Co ciekawe, kiedy wyjałem jedna kostkę 128MB i komputer jedzie na 384 RAM-u, nie
ma żadnych problemów. Co mogę z tym zrobić, zalezy mi na szybkiej odpowiedzi
dopóki mogę pamieć zwrócic do sklepu. Mam Celerona 1.7 i płytę Shuttle DOT
AV-40Sv3

Pozdraiem
Gumbi