Nagrywanie w Nero

Autor: Roman <roman_at_neostrada.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 16:46:11 MET

Nie wiem czy to właściwa grupa więc sorry.
Problem dotyczy nagrywania płyt CD programem Nero.
Otóż wielkość pliku do nagrania wynosi 691 MB.
Wkładam płytę 700 MB i przy próbie zapisu pojawia się komunikat:
"Na tym CD nie ma wystarczającej ilości miejsca aby nagrać tę kompilację,
chyba że CD zostanie zamknięty po zapisie.
Czy chcesz aby Nero zamknął ten nośnik po nagraniu? TAK/NIE"

Najdziwniejsze jest to że ten sam komunikat pojawia się gdy włożyłem płytę
800 MB.

O co tu chodzi?
Czy mam włożyć jeszcze większą płytę?
Co mam wybrać : TAK czy NIE