Re: temperatura 6600 GT AGP

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 14:14:53 MET

Dnia Fri, 11 Mar 2005 14:04:15 +0100, FrOG napisał(a):

> A tak sie spytam... a po co Ci to? Wiesza Ci sie namietnie komp podczas
> grania/renderowania czy cos innego?

na razie nie, krecic tez nie chce bo nie ma po co, ale chce
wymienic wiatraczek, bo ten oryginalny to porazka.
a ze sie na tym nie znam to chce wiedziec jakie temperatury mam teraz
(powiedzmy ze wierze temu co czytam w necie i ze teraz mam ok 60 stopni),
ale chcialbym miec pewnosc ze dobrze zamontuje nowy wentylator i ze
temperatura nie bedzie jakas krytycznie duza w wyniku blednego zamontowania
wentylatorka.