Re: temperatura 6600 GT AGP

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 13:54:19 MET

Dnia Fri, 11 Mar 2005 12:19:31 +0100, Domi napisał(a):

> Twoje ryzyko :) ale w sumie flashowanie to zadna ekstremalnie niebezpieczna
> czynnosc, tym bardziej ze uzywasz swojego biosu

samego flashowania sie nie boje (nie pierwszy raz) - tylko nie bylem pewien
czy ten bit dziala, ale skoro mowisze ze tak to fajnie

> no nie mam jej teraz przed oczami, msi 6600gt agp vivo

aha, to chyba to samo co ja

> wszystko zrobilem tak jak opisal gosc na tej stronie, narzedziami ktore
> wskazal, nie bylo najmniejszych problemow

moglbys podac adres do tej strony, bo nie moge tego odszukac - znajduje
tylko jakies strzepy informacji i to po francusku (wolalbym po angielsku,
no chyba ze tez jest i po polsku juz gdzies to info ? :))

pozdrawiam