problem z karta graficzną??

Autor: Grzechu <grzesiek_at_giemzik.com>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 13:29:30 MET

Witam,

jakiś czas temu otrzymałem komputer z USA i wszystko było by dobrze
gdyby nie to iż jednego pieknego dnia komuter się wyłaczył. Po ponownym
włączeniu się wszystko chodzi obrócz obrazu na monitorze. Trzeba
przyznac iż komputer ten jest stary karta graficzna jest podłączona do
wejscia PCI.
Karte graficzna sprawdzałem na innym kompie to działała. W kompie
wszytsko pracuje, zasilacz, procesor, dysk twardy itp. ALe nie ma obrazu
co mam zrobić.
Wiem tylko tyle że karta graficzna nazywa się:
ATI Mach64 PCI / 2MB

pozdrawiam i prosze o pomoc
Grzesiek