Re: pamieci - kupic juz czy jeszcze stanieja?

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 12:04:38 MET

gdy 3 miesiące temu taka kość była po 240 (przedtem utrzymywała się na
poziomie 300-400) uznałem że taniej już nie będzie jak widać da się :)
Jednak 2 lata temu myślałem podobnie i poszły niewiarygodnie do góry.

Jeśli mają stanieć to niedługo potem komunie itp itd
Z drugiej strony ktoś na forum pisał o Samsungu który zamierza wypuścić dużą
ilość DDR i miało to spowodować obniżkę cen, może to już?