Układ Ati 9550

Autor: XAndrew <andrew.alone_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 11:35:00 MET

Witam.

Mam płytę Asusa KT600V-X ( albo coś takiego ) z Sempronem 2400+
przetaktowanym na 2GHz. Do wczoraj używałem karty graficznej Riva TNT2.
Właściwie to chciałem sobie pograć w WC3 w najwyższej rozdzielczości gdyż
mam monitor LCD, a riva nie pozwalała mi na uciągnięcie wszystkich detali.
Mam jeszcze 256 Mb w swoim komputerze. System to Windows 2000. karta, którą
kupiłem to Gigabyte Radeon 9550 128 bit, 128 MB. Wszedłem do biosu, i
ustawiłem sobie AGP memory na 256 MB. Następnie odpaliłem sobie Alien vs.
Predator w najwyższej rozdzielczości, potem odrobinę niższej. Efekt jest
taki że gra chodzi dość dziwnie, tzn widać przyrost prędkości, ale za to
komputer ciągle czyta dane z dysku, czego wcześniej nie robił. Nie wiem jaki
ma wpływ ustawienie wielkoci pamięci AGP w biosie, ale kiedy zmniejszyłem na
8Mb, gra od razy dostała kopa. Jednak nie takiego jakiego spodziewałem się
po tej grze.
Mam chęć na max szczegółów w tej grze, ale chociaż zmniejszę ilość AGP to
komputer i tak się przycina przez to że ciągle coś doczytuje z dysku. Czy
ktoś wie jak to wszystko ustawić optymalnie, czy też mój komputer jest za
słaby na takie zabawy ???