Problemy z BT

Autor: wish <wishmaster_NOSPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 10:54:25 MET

Witam,

zakupilem wczoraj w pospiechu 2 klucze USB Bluetake 007X majac nadzieje ze
umozliwia mi szybkie polaczenie dwoch komputerow i telefonu. Obecnie mija 12
godzina pracy z tymi urzadzeniami i narazie powodzenia brak :).

Na poczatku udalo mi sie zainstalowac klucze na obu kompach (WinXP),
pierwszy z orginalnym softem WIDCOMM drugi z softem z SP2 i zrobic
polaczenie sieciowe. Po kilku bezowocnych probach zrobienia ICS dla
pierwszego kompa (drugi na Neo) telefon (t630) przestal wykrywac komputery i
vice versa a polaczenie sieciowe miedzy komputerami jest nawiazywane, ale
nie sa przesylane zadne pakiety bez wzgledu na to czy idzie na
automatycznych ustawieniach czy na ustalonym IP dla kazdego z kompow.

Czy powinienem sprzedac/oddac te klucze? :)

pozdrawiam,
wish