coś do divix z dobrym dzwiekiem

Autor: DaMiAn <piotrek.zory_at_interia.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 09:57:44 MET

mam taki malutki problemik podlaczylem ostatnio amplitunerek z
glosniczkami 5.1 do kompa, z calkime zwykla dwukanalowa karta
dzwiekowa.Wszystko co jest odtwarzane za pomoca windows media playera gra
calkiem fajnie , podobnie jest z odtwarzaniem divix za pomoca windows
media playera,dzwiek calkiem przyzwoity (jak dla mnie).A teraz problem-
gdy odtwarzam divixy na innym odtwarzaczu typu cinemaplayer,
subeditplayer itp. dzwiek jest calkiem kichowaty , w zasadzie
beznadziejny. Czy jest jakis programik do divix ktory dziala na bazie
windowsmediaplayera lub jest podobnie dobry(jak dla mnie) jesli chodzi
o dzwiek i czyta pliki TXT?????? z gory dzieki za wszelkie
sugestie.Pozdrawiam