Do domu, tania w eksploatacji i bez chamstwa :)

Autor: Philipp <philig.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 09:46:20 MET

hej!

szukam drukarki (przegladalem archiwum i wniosek tylko jeden PIXMA 2000).
Nie chce pixmy bo na jednym tuszu robi 140 stron (porownania Chip'a) a to
jest wlasnie chamstwo - przegrali w sądzie to zaczeli robic mniejsze tusze -
moze i tansze ale o kant d... moge sobie rozbic tani tusz, ktory starcza na
tydzien :(

pomozcie i doradzcie mi prosze co wybrac
wymagania:

- cena max 400
- drukarka (nie jakis kombajn co mi jeszcze kawe zrobi)
- stosunkowo tanie tusze oryginalne (albo stosunkowo pojemne)
- brak chawstwa w stylu epsona c42ux (jak wkladalem zamiennik to bręczał, że
zamiennik i po 50 stronach powiedział, że koniec tusze (a było jeszcze
conajmniej 60% - otworzylem i sprawdzilem)
- zastosowanie - zwykle wydruki czb/kol gospodarstwa domowego - w
najblizszej przyszlosci nie planuje wydrukow fotograficznych.
- trwała i solidna

pozdrawiam i dziekuje z gory!
Philipp