Jaki LCD 17" koniecznie bez jakiegokolwiek migotania - NEC ?

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 09:58:58 MET

Witam.

Potrzebuję wymienić w miarę szybko CRT (NEC FE770) na LCD'ka
Sam mam też NEC FE-700 i złego słowa o nim nie moge powiedzeć.

Pokopałem w archiwum i chwalony jest NEC MultiSync 1760NX. Teraz jest już
model 1770NX ale nic nie znalazłem z opinii.
Za to trochę informacji było o takich wadach monitorów, jak nierównomierne
podświetlenie (np jaśniejsza dolna część) oraz o efekcie drżenia oświetlenia
przy pewnych treściach obrazu.

Ponieważ wymagam _Przede_Wszystkim_ (aspekty zdrowotne) brak jakichkolwiek
efektów migotania, czy ktoś ma/miał ten model i może coś więcej na jego
temat napisać.
- czy nie występuje drganie
- jakość obrazu (smużenia, nierównomierności oświetlenia, zdaje sobię sprawę
z ograniczonych kątów patrzenia)
- praca w innych rozdzielczościach niż natywna.

Akceptuję cenę do 1600zł

Pozdrawiam.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.