Re: Router - odblokowanie portów

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 05:46:51 MET

> Czy ktoś z grupowiczów wie jak odblokować porty (tak domniemam), które
> blokuje router? Objawem są problemy z łączeniem się z serwerami gier.
> Internet działa dobrze, ale coś z portami chyba jest, bo i p2p

Sprobuj poszukac cos takiego co sie port forwarding nazywa. Nie wiem jak to
jest w Planecie ale w Linksysie, ktory posiadam (w D-Linku jest bardzo
podobnie) wynajdujesz wlasnie ta opcje i ustawiasz jaki port przekierowac,
jaki adres w sieci wewnetrznej i czy usluga ma byc aktywna- uruchomiona jaki
rodzaj protokolu (TCP-UDP) no i oczywiscie jakas tam nazwa tego czegos dla
Ciebie przyjazna.
Jesli masz w opcjach cos takiego jak strefa zdemilitaryzowana, hmm DMZ Host,
to tez mozesz sprobowac tam Twoje IP wrzucic.
O ile mnie nie myli Planet mial bardzo ciekawa opcje, ktora inne Routery
mogly mu pozazdroscic - odpornosc na zawieszanie w przypadku wieeellu zadan
(zwykle polaczenia P2P). Kiedys mialem go na 1 dzien. Dla mnie niestety nie
byl przydatny bo nie mial mozliwosci ustawiania statycznego IP.

zdrowko
x4y4