Re: Samsung szykuje sie do lotu...

Autor: Tomas <no_spam_at_add.com>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 23:54:34 MET

> Z tego co słyszałem (i wiem sam osobiście) Samsungi głosne są...
pozdrawiam.

Pewnie zalezy od modelu, ten akurat wg wszelkich recenzji mial byc cichy i
faktycznie zwykle jest - jego prace rozpoznaje glownie po migajacej diodzie,
lub jesli przyloze ucho do obudowy laptopa. Praktycznie nie ma porownania do
fabrycznie zamontowanego dysku marki IBM.

Klopot w tym, ze jak na razie tylko kopiowanie duzych obiektow wywoluje ten
dziwny dzwiek. Slyszalem, ze czasem zmiana drivera/ustawien pomaga
zoptymalizowac prace dysku, ale nie wiem jak sie za to wziac. Mysle sobie,
ze moze w nowszym OSie problemu by nie bylo...

--
Tomas
http://linkster.pl/tomas