point of view A6600

Autor: web <webmakerTOSKASUJ_at_poczta.fm>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 21:56:03 MET

zamowilem kompa z karta Leadtek a6600 128MB AGP.
Ta karta byla moim kompromisem miedzy wydajnoscia i cena. (w zasadzie wydajna
obsluga rozdzielcz. 1280x1024)
W sklepie przed zabraniem pakunku zostalem poinformowany, ze ta karta jest
nieosiagalna i dostalem minimalnie lepszy produkt A6600 256MB.
Jakiez bylo moje zdziwienie, gdy rozpromieniony rozpakowywalem w domu tobolki
ze sklepu i patrze... a tu zamiast Leadteka jest Point-Of-View.(roznica w
cenie +85zl)
Gdy zlosc mi przeszla, pomyslalem, ze pewnie jakas dobra firma, o ktorej nie
slyszalem. Zaczalem szukac w internecie..a tu nic.
I mam watpliowsci czy ja zostawic, czy zadac(rzondac) Leadteka. Mam nadzieje,
ze rozwiejecie tutaj moje watpliwosci. Czy ja zostawic???
A moze pobenchnmarkowac i wtedy ocenic, chodziaz testy nie tak mnie
interesuja, jak niezawodnosc, stabilnosc karty.

Nie wiem...troche znowu zlosc mnie bierze, ze wywalilem prawie 700 zl w bloto.
Niech sie tylko zona dowie.
Pozdrawiam i prosze o opinie na temat karty.
Mirek

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl