Barracuda - chrobocze

Autor: Shreek <pulikow-SP_at_M-poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 21:04:07 MET

Witam

Ponieważ eksploatowałem z powodzeniem dyski seagate barracuda (chyba z 5
sztuk) postanowiłem, że kolejny dysk będzie również barracuda.
Wybór padł na 80GB SATA NCQ

No i małe rozczarowanie...
Przyzwyczajony do praktycznie bezgłośnej pracy poprzednich barracud tutaj
niestety słyszę już charakterystyczne chrobotanie głowic.

Czy jest to standardowy odgłos pracy tych dysków (seagate już nie przykłada
wagi do głośności pracy), czy może ten egzemplaż tak chodzi?

Mirosław P.
GG 1119311