Re: FDD - jak ustawic glowice??

Autor: BLE_Maciek <i80c586_at_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 20:40:24 MET

8 Mar 2005 00:41:58 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "kamil_p"
<kamil_pWYTNIJTO@vp.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

>po twojej wypowiedzi wnioskuje, ze jeszcze nigdy nie rozkrecales stacji
>dyskietek....
>glowice(gorna) kalibruje sie przesuwajac ja w prawo lub w lewo po uprzednij
>poluzowaniu dwoch srubek, ktore ja trzymaja...
Rozkrecalem ze dwie, trzy, ale jakos nie przypominam sobie aby glowica
byla tam ustawialna tak jak opisujesz. AFAIR glowica byla zawieszona
na takich sprezystych paskach, bezposrednio przyklejonych do ramienia
poruszajacego nia.
Jezeli jednak jest tak jak piszesz (moze zalezy to od producenta
stacji), to nie sadze zeby dalo sie to recznie ustawic bez dodatkowego
sprzetu pomiarowego. A moze na tej zasadzie - dolaczyc do glowicy
oscyloskop i kilkakrotnie ustawiac glowice metoda prob i bledow tak
aby przy odczycie uzyskac jak najmniej zamazany sygnal ?